جوانسازی واژن با دستگاه آر اف هیگز

علم پزشکی هر روز در حال پیشرفت است و روش های نوینی در حوزه درمان و زیبایی پدید آمده تا موثرترین نتایج را داشته باشند. یکی از نوین ترین دستگاه هایی که امروزه در علم پزشکی زیبایی زنان عرضه شده است، دستگاه آر اف هیگز (Higgs)  است که توانسته به کمک تکنولوژی آر اف، بهترین روش جراحی زیبایی زنان شناخته شود. این دستگاه کاربردها و مزایای بسیاری در جوانسازی واژن و رفع مشکلات ناحیه تناسلی بانوان دارد. اما آیا شما با این دستگاه و مزایا و معایب آن آشنایی دارید؟ می دانید که کاربرد دستگاه هیگز چیست؟ با ما در این مطلب همراه باشید تا بیشتر با این روش زیباسازی و جوانسازی واژن آشنا شویم.

دستگاه هیگز چیست؟

با افزایش سن و شروع دوران یائسگی، ماهیچه های واژن مانند ماهیچه های سایر قسمت های بدن دچار شل شدگی و افتادگی می شوند. این موضوع در مورد زنانی که زایمان انجام داده اند نیز مشاهده می شود. شل شدن واژن باعث می شود که زوجین از ارتباط جنسی خود رضایت نداشته باشند و کیفیت ارتباط آن ها یابد. این امر باعث کاهش اعتماد به نفس زنان و بروز مشکل با همسر می شود. دستگاه هیگز روشی نوین و غیرتهاجمی برای رفع این مشکل و جوانسازی ماهیچه های لگن و واژن است.

دستگاه هیگز

دستگاه هیگز به کمک تکنولوژی RF کار می کند و به همین دلیل به آن RF واژن یا آر اف واژینال نیز گفته می شود. در واقع دستگاه آر اف هیگز با استفاده از انرژی گرمایی، به عمق عضلات لگن و واژن نفوز می کند و با تحریک این عضلات، آن ها را به ترمیم و جوانسازی تحریک می کند.

کاربردهای دستگاه RF هیگز چیست؟

آر اف واژن با هیگز روشی غیرتهاجمی و کاملاً بدون درد است که در موارد زیر کاربرد دارد:

• جوانسازی واژن
  • درمان بی اختیاری ادرار (به خصوص در خانم های یائسه)
  • درمان دردهای مزمن لگنی
  • رفع شل شدگی عضلات واژن
  • درمان افتادگی واژن
  • درمان آتروفی واژن
  • درمان خشکی واژن
  • افزایش رطوبت ناحیه واژن
  • بهبود ارگاسم در بانوان
  • افزایش حساسیت کلیتوریس
  • افزایش قوای جنسی زنان
  • کاهش درد در هنگام نزدیکی
  • درمان دردهای ناحیه لگن
  • درمان خروج باد از واژن
  • کاهش دردهای ناشی از پرولاپس رحم
  • درمان واژینیسموس (ترس از رابطه جنسی)
  • درمان عفونت های قارچی یا باکتریایی واژن که در برابر روش های دیگر درمان مقاوم بوده اند

البته دستگاه هیگز برای تنگ کردن واژن نیز کاربرد دارد و با قوی تر کردن عضلات واژن باعث تنگ شدن واژن می شود.

مزایای آر اف هیگز

استفاده از این دستگاه جوانسازی واژینال که روشی غیرتهاجمی و ایمن محسوب می شود، اگر توسط بهترین متخصص زیبایی زنان و به درستی انجام شود، مزایای زیر را دارد:

• نتیجه گرفتن از درمان در همان جلسه اول
  • غیرتهاجمی بودن
  • درمان سرپایی و آسان
  • درمان بدون درد و ناراحتی
  • درمان بدون نیاز به بی حسی یا بیهوشی
  • جوانسازی واژن و ترمیم بافت آسیب دیده لگن و واژن
  • درمان قطعی مشکلات ناشی از عضلات واژن و لگن
  • بهبود روابط زناشویی و افزایش میل جنسی
  • افزایش قدرت عضلات واژن و لگن و بهبود توان کششی آن ها
  • افزایش اعتماد به نفس در بانوان و درمان بی میلی جنسی زنان

آر اف واژن با هیگز چه عوارضی دارد؟

مهم ترین موضوعی که در مورد انواع روش های جوانسازی واژن یا زیباسازی واژینال (مانند سفید کردن واژن، تنگ کردن واژن و …) وجود دارد این است که باید حتماً توسط یک متخصص زنان و زایمان خوب و حرفه ای انجام شود که تسلط کاملی بر استفاده از انواع دستگاه ها داشته باشد. یک جراح و متخصص زیبایی زنان به بهترین نحو جوانسازی واژن را انجام می دهد و هیچ گونه خطری برای فرد وجود نخواهد داشت. از طرفی، دستگاه آر اف هیگز یکی از ایمن ترین دستگاه ها در حوزه زیبایی زنان است. پراب هایی که متخصص زنان در جریان درمان از آن استفاده می کند، پراب های یک بار مصرف هستند و بعد از درمان دور انداخته می شوند و برای فردی دیگر استفاده نخواهند شد. تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر عوارض این روش دریافت نشده است.

آر اف واژن با هیگز برای چه افرادی مناسب است؟

این دستگاه برای تمامی بانوانی که به دلیل افزایش سن، افزایش وزن یا زایمان های متعدد دچار مشکلاتی در ناحیه واژن شده اند، کاربردی و مناسب است و هیچ گونه محدودیت سنی ندارد.

مراقبت های بعد از درمان واژن با آر اف هیگز

این روش درمانی غیرتهاجمی و بدون درد، نیاز به مراقبت خاصی ندارد و بلافاصله بعد از این درمان می توانید به کارهای روزمره خود بازگردید.

سوالات رایج در مورد آر اف هیگز

نتیجه گیری

در این مطلب به طور کامل در مورد دستگاه آر اف هیگز و موارد کاربرد آن صحبت کردیم و با مزایای این روش درمانی و زیبایی زنان آشنا شدیم. فراموش نکنید که با وجود غیرتهاجمی بودن این روش و علیرغم رشد استفاده از این دستگاه، باید درمان را به دست یک متخصص زنان خوب بسپارید تا درمان نتیجه ای رضایت بخش و مناسب داشته باشد.